torsdag 7 oktober 2010

"Fjärde dagen på min prakrik"

Idag var de fjärde dagen på min praktik. Idag på förmiddagen så skulle jag va med sjukgymnasterna som är uppe på avdelningarna på sjukhuset. Där uppe var de mest gångträning med gång bord och så.Och sen var jag på hjärt och lungavdelningen, där var mycket blås övningar osv. Sen var de lunch. När jag kom till baka fick jag vara med på en behandling av en nacke. Efter de så var jag på gymmet där på gick massa olika rehabövningar. Sen kom en ny patient. Han hade blivit korsbandsopererad för 3 veckor sen så han fick lite övningar han skulle göra, och de gick riktigt bra för han, han klarade alla övningar utan problem. Sen sista passet var jag också på gymmet där var en grupp som hade problem med hjärtat som tränade och sen fick man mäta värdet och sånt på dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar