fredag 8 oktober 2010

"Femte dagen på min praktik"

Tjabba bloggen! Min femte dag började jag klockan 08:00 började va lite vid gymmet sen var där inte så mycket att göra där så jag gick in och var vid bassängen, där är 34 grader. Där var folk som hade led besvär som bada för de är bra för lederna att vara i varmt vatten. Sen var där några som bada för att de är lättare och göra rörelser i vattnet Jag prövade också bada de var skit skönt varmt och gott, jag gjorde lite balans övningar i vattnet jag skulle stå på en sån korv sen kasta de jag och en anna boll till varandra de var ganska svårt men skoj. Sen var de fika. Efter fickan så var jag i gymmet där var mest gamlingar och så men ändån skoj. Sen fick jag gå på lunch. Efter lunch så var de 2 rygg benhandlingar och en nack behandling, och lite kafferep, sen var de slut på min prao-vecka som har varit jätte rolig och lärorik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar